Konsekvensen av subversiv verksamhet.


Klockan är 09:28. Det är söndag.
"Va!!?" Tänker ni "Är han uppe nu?"
Eller  "Kul för dig, då vet jag..."

Kan tyckas att det skulle kännas ensamt att sitta här nu.
Ensam, framför datorn, klockan halv tio en söndagsmorgon.
Utan kaffe.


Jo, lite kanske.

Ni kanske tror att jag är mogronpigg, eftersom jag bloggar så här tidigt.
Tyvärr fel. Jag har gått upp tidigt idag p.g.a att en 33-årig man från Nazaret
för ca. 1978 år sen dömdes till döden som revolutionär ledare och för subversiv verksamhet.
För att sedan uppstå på tredje dagen.




Nu måste jag rusa till kyrkan.
So long, and Thanks for all the Fish. Som han lär ha sagt;
Och avslutat med:

"Och se, jag är med er alla dagar, intill tidens slut"





.

Kommentarer
Postat av: Emil

Vem är denne man? Inte kan det väl vara Jesus, den gamle räven?

Who's the man? Zlatan?

2008-09-14 @ 21:42:13
Postat av: Gabbe

är inte det en gammal SCOOTER låt.

2008-09-26 @ 07:36:41
URL: http://lifeofjabbz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0