Ojdå, nu drack du ju giftet i onödan Romeo...




"Johan, Din blogg suger!"
Kanske du tänker just nu.



Därför tänker jag nu räkna upp 7 andra saker du kan göra;
istället för att läsa min blogg:


• Skriva ett brev till någon vän.
• Stanna hemma från skolan och se filmen "The number 23".
• Läsa Johannesevangeliet 1:12.
• Gå till närmaste ICA-butik och köp 3 stycken Pingvinstänger med Jordgubbssmak för 12 kr.
• Lyssna på Simon & Garfunkels "Flower Never Bend With The Rainfall".


• Hoppa i hötlöven; Liksom för att känna att du lever.





"Gör er därför inga bekymmer för morgondagen.
Den får själv bära sina bekymmer.
Var dag har nog av sin egen plåga"

 Matt 6:34





.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste Joh 1:12, fast jag tycker inte att det stod något vettigt. Den där Matteus däremot verkar ju varit lite klokare.

Vidare så skulle jag kunna stanna hemma från skolan imorn och titta på den där filmen. Jag tror nämligen att jag har den på datorn. Fast, nä, jag har prov imorgon, så jag bör nog göra det.

Och sen kan du få ett brev när det börjar närma sig 28:e februari.



Nu ska jag istället dricka te. Det känns också som en bra sak. Have a nice day, som man säger!



Emil

2008-10-01 @ 19:44:11
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: Jannica

Såg number 23 för ett tag sen. Lite skum film, men klart sevärd.



Förresten, här i Örebro kan man köpa 3 pingvinstänger (jag föredrar häxvrål eller lakrits/hallon) för endast 10 kronor!

2008-10-01 @ 20:33:14
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: amalia

Håller med dig om att känslan är mycket. Och även det med telefonkatalogen... Men det jag egentligen ville få ut var väl mer att om nån som inte t ex kan spela piano eller kan nåt om pianospel uttrycker att en viss pianomusik är kass så känns det inte som om de vet vad de pratar om. Men de iof kanske de då inte bedömer det tekniska i pianospelet. Utan att musiken helt enkelt inte tilltalar dem.

Känner och känner. Han liftade med oss hem från Nyhem för flera år sen. Sen har vi haft kontakt på msn.. Vart bor du?

Må gott!

Amalia

2008-10-02 @ 09:43:52
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: amalia

Nej, huvudvärk på det är ju ingen höjdare.

Du får ursäkta men jag har ingen aning om vart Tranås ligger...? Jag bor i Sala, om det säger dig nåt.

Ha det!

2008-10-05 @ 22:41:53
Postat av: Malin

Haha, jag läste pingstvänner, inte pingvinstänger. x)



Du kanske inte vet vem jag är, men jag brukade läsa dina grejer på poeter.se (Malin Hy)

Det är lite synd att du inte postar något där längre, för du är ju så bra.

2008-10-21 @ 01:40:56
URL: http://interiktigtfrisk.blogg.se/
Postat av: Ess

det där med pingvinstängerna var fan en lögn du ;O det priset fanns inte hos oss, attans!

men för övrigt goda råd men föredrar nog din blogg i stället ändå! (:

2009-04-15 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0